FOTO arhivă

Șoseaua Sibiului și strada Gării din municipiului Mediaș au devenit o adevărată provocare a răbdării pentru șoferii din oraș. Zilele trecute au fost reluate lucrările la podul CFR, iar în trafic este un adevărat haos.

Una dintre probleme cu care șoferii din Mediaș se confruntă este situația barierei peste calea ferată de pe varianta orașului, pe strada Gării. Zilnic, conducătorii auto se plâng de timpul pierdut aici. Bariera coboară cu zeci de minute înainte ca vreun tren să treacă și, de cele mai multe ori, se ridică după alte zeci de minute, fără a mai trece vreun tren. Nu de puține ori, cozile s-au întins până pe Șoseaua Sibiului, iar din acest motiv timpii de așteptare pentru a traversa orașul au fost tot mai mari.

CITEȘTE ȘI: De la cititori – Coadă kilometrică pe strada Gării din Mediaș după ce barierele peste calea ferată s-au blocat din nou

Zilele trecute, municipalitatea a reluat lucrările de reabilitare la podul CFR, astfel că acum traficul în oraș este paralizat. Șoferii sunt nemulțumiți de modul în care se lucrează.

FOTO medias-info.ro

În același timp, reprezentanții CFR S.A. spun că, odată ce vor fi puse în funcțiune noile instalații, timpii de așteptare la barieră vor fi mai mici.

„În data de 23.11.2021 a fost pusă în funcțiune instalația de semnalizare automată a apropierii trenurilor cu 4 semibariere, la trecerea de la intersecția strada Brateiului cu calea ferată Sighișoara – Teiuș, în dreptul kilometrului CF 332+230. Ulterior, în data de 30.11.2021 a fost pusă în funcțiune instalația de semnalizare automată a apropierii trenurilor cu 4 semibariere, la TN de la intersecția strada Gării cu CF Sighișoara – Teiuș, în dreptul kilometrului CF 336+197. Până la data punerii în funcțiune a acestor instalații, timpii de acționare a barierelor erau mari, din cauza lucrărilor din cadrul proiectului <<Reabilitarea liniei de cale ferată Sighișoara – Simeria, componentă a coridorului IV Pan-European, pentru circulația trenurilor cu mare viteză de 160 km/h>>. Precizăm faptul că, după punerea în funcțiune a instalațiilor noi, timpii de acționare sunt calculați pentru viteze maxime de circulație, ținând cont de distanța de frânare și a timpilor de închidere a barierelor de maximum 48 secunde. Criteriile de închidere a instalațiilor de semnalizare automată a apropierii trenurilor cu 4 semibariere au fost stabiliți și implementați conform documentului <<Cerințe minime pentru proiectarea distanțelor și a timpilor de avertizare la instalarea de semnalizare automată BAT/SAT de la trecerile la nivel cu calea ferată pe lunii echipate cu semnale de circulație și cu sistemul ETCS nivelul 2>>”, este mesajul Companiei Naționale de Căi Ferate CFR S.A. în urma sesizărilor făcute.

Publică un comentariu

Comentariu