După două decenii dedicate fotbalului, Răzvan Pleșca a făcut un curs de marketing sportiv și e gata să schimbe fața fotbalului românesc.
În același timp, e colaborator Prima Sport, dar afacerea de suflet o reprezintă magazinul online unde vinde echipament pentru portari.
Răzvan Pleșca a fost unul dintre portarii importanți din campionatul românesc. Povestea a început în vestiarul lui FC Național în 2005 și s-a terminat la Mediaș, în vara lui 2021, după 270 de partide jucate în Liga 1, scrie GSP.ro
Pe lângă jobul din televiziune, Pleșca și-a deschis o afacere proprie, un magazin online care comercializează mănuși de portar: „Când eram copil am suferit pentru că nu se găseau, am avut noroc cu un prieten din Germania care îmi mai trimitea. Primeam o pereche de ziua mea sau de Crăciun. Cu acea pereche apăram un an!
Apoi am început să câștig bani și mi-am cumpărat sute de perechi de mănuși de-a lungul carierei. Ideea mi-a rămas în cap și iată că azi am un magazin de mănuși. Cel mai important într-o afacere e raportul calitate-preț, adică să reușești să oferi calitate la un preț suportabil”.
Cele mai ieftine mănuși costă 200 de lei, iar cumpărătorii sunt inclusiv din Liga 1: Alexandru Buzbuchi și Alexandru Greab sunt clienți constanți. Dar are și contracte cu portari din ligile inferioare, chiar și cu cei de la juniori. Afacere datează de mai puțin de jumătate de an.
”Investiția a fost undeva la 15.000 de euro. Nu este o sumă foarte mare, dar sunt abia la început. N-am vrut să fac din prima o investiție mare, am zis să o iau treptat. Am în plan să mă extind. Acum lucrez cu un singur brand de mănuși, un sigur furnizor, dar vreau ca pe viitor să găsească lumea mai multe branduri. La cerința antrenorilor de portari am început să aduc și mingi, urmează să aduc și echipamente de joc” a declarat Răzvan Pleșca pentru GSP.