CFR SA, a anunțat în cursul zilei de miercuri, 25 iulie 2018, că circulația feroviară între Sighișoara și Daneș se desfășoară pe firul II modernizat al traseului nou-construit pe intervalul de stații Sighișoara – Ațel.

Acest tronson cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri între Sighișoara și Daneș, două podețe și pasajul superior peste Drumul Național 13.

Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.

”Lucrările de modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighişoara şi Daneş, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante – Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighişoara, în lungime de 401 m şi Tunelul Daneş, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 – vor permite atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighişoara – Aţel”, se arată în comunicat.

 

Publică un comentariu

Comentariu