Facebook a renunţat la planurile de a integra reclame în WhatsApp. Cel puţin deocamdată.

Surse anonime din cadrul companiei, citate de Wall Street Journal, spun că Facebook a făcut un pas înapoi în ceea ce priveşte reclamele în WhatsApp şi nu va mai afişa publicitate în populara aplicaţie de chat, scrie news.ro

Ca urmare a acestei decizii, Facebook a dezactivat echipa care fusese însărcinată tocmai cu găsirea unor modalităţi prin care reclamele să-şi facă loc în WhatsApp.

De asemenea, din WhatsApp a fost eliminat şi tot codul care apucase să fie adăugat pentru a integra reclame în aplicaţie.

În schimb, Facebook se va concentra pe dezvoltarea de facilităţi pentru utilizatorii de business, care rămâne o cale alternativă de monetizare a aplicaţiei.

Facebook anunţa în urmă cu un an şi jumătate că va afişa reclame în WhatsApp. Prima fază era integrarea acestora în secţiunea Status, cea în care utilizatorii pot posta update-uri efemere, care sunt şterse automat după 24 de ore.

Compania americană a întâmpinat rezistenţă când a venit vorba de reclame inclusiv din partea celor doi fondatori, Brian Acton şi Jan Koum, care au părăsit pe rând WhatsApp din cauza neînţelegerilor cu cei de la Facebook.

Cei doi au modificat regulamentul aplicaţiei…

Citește în stiri din România

Publică un comentariu

Comentariu