Ora de Mediaș
Știri în direct

Noi detalii despre cazul lui Mihai Lukacs ies la iveală – Cum s-a întampat totul, ce spune Curtea de Apel Alba

Roman 300

Mihai Lukacs, tânărul care a ucis pe trecerea de pieton un medieșean în urma unei intreceri ilegale pe Șoseaua Sibiului a fost condamnat la 3 ani de închisoare pentru ucidere din culpă.

În baza art. 67 al. 1 Cp i s-a aplicat inculpatului pedeapsa complementară prevăzută de art. 66 lit. i din Cp. privind interzicerea exercitării dreptului de a mai conduce vehicule pe o perioadă de 5 ani., care se execută după executarea pedepsei închisorii.

În seara zilei de 05.08.2017, în jurul orei 22:30, inculpatul Lukacs Mihai a corespondat pe rețeaua de socializare „Facebook” cu suspecta Pănăzan Roxana cu care a stabilit să se întâlnească, după ce aceasta venea cu mașina ei din orașul Copșa Mică, iar apoi să meargă la o terasă în centrul municipiului Mediaș.

Ulterior conversației, inculpatul s-a urcat la volanul autoturismului marca BMW, model 765, având numere de circulație provizorie, proprietate a societății al cărui administrator este tatăl său și l-a condus până la ieșirea din Mediaș, în zona numită ”Izvor” unde a așteptat sosirea suspectei cu autoturismul său din Copșa Mică.

Detalii despre procesul lui Mihai Lukacs- Extras ROLII decizia penala 882 2018 CA Alba Iulia

Inculpatul a recunoscut în declarațiile sale că în momentul impactului autoturismului său cu victima, aceasta din urmă se afla în traversarea regulamentară a străzii pe trecerea de pietoni, semnalizată corespunzător. De altfel, au existat cel puțin trei martori oculari care au confirmat faptul că impactul a avut loc pe trecerea de pietoni.

Totodată există numeroase declarații de martor ale unor persoane ce se aflau la diferite terase situate de-a lungul străzii sau în balcoanele locuințelor lor, care confirmă faptul că inculpatul a rulat cu viteză foarte mare și chiar părea că are un concurs cu celelalte două mașini aparținând suspecților, declarații care vor fi detaliate la descrierea probelor și mijloacelor de probă.

Conform concluziilor acestuia, inculpatul a încercat – în momentul apariției stării de pericol, care este momentul în care a observat pietonii în traversarea străzii – să evite prin frânare și prin ocolire spre stânga impactul cu pietonii, iar la momentul frânării viteza era de circa 124 km/h, iar în momentul impactului de circa 108 km/h.

S-a mai concluzionat că impactul a avut loc pe marcajul transversal al trecerii pentru pietoni, la o distanță de circa 5,95 metri de bordura trotuarului din partea dreaptă a direcției de mers.

Prin expertiză s-a mai reținut faptul că distanța minimă de la care pietonii puteau fi observați de către inculpat este de circa 70-80 de metri și accidentul putea fi evitat de către inculpat prin frânare dacă ar fi circulat cu viteza maximă admisă de 50 km/h.

S-a mai reținut că doar inculpatul putea evita producerea accidentului de circulație, în condițiile în care ar fi respectat regimul legal de viteză, iar victimei nu i se poate reține încălcarea vreunei reguli de circulație.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Nu mai esti conectat la internet