Documentele necesare solicitării și atribuirii numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice pot fi depuse online prin intermediul Spațiului Privat Virtual, a anunțat, joi, Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). „Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale în vederea instalării în mai multe zone geografice”, se menționează într-un comunicat de presă al Agenției transmis joi.

Verificarea formularului C801 depus prin Spațiul Privat Virtual durează în medie un minut, apreciază reprezentanții Fiscului. „Într-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat și se comunică în contul de SPV. Prin urmare, dacă utilizează această facilitate oferită de ANAF în colaborare cu Centrul Național pentru Informați Financiare din cadrul MFP, operatorii economici pot obține certificatul în cel mult trei minute”, se detaliază în documentul de presă al Fiscului.

Totodată, pe site-ul www.anaf.ro/Asistență Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare. Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.

„Agenția Națională de Administrare Fiscală a întreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obținerea numărului unic de identificare a caselor de marcat și le recomandă acestora să solicite certificatele prin intermediul Spațiului Privat Virtual”, se subliniază în comunicatul de presă al ANAF.

Publică un comentariu

Comentariu