Lucrările Avansează pe Lotul 3 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș

Antreprenorul a demarat lucrările pe Lotul 3 al Autostrăzii Sibiu – Făgăraș, ce se întinde între Arpașu de Jos (DN1) și Sâmbăta de Sus (DJ 105B).

Progres Notabil pe Santier

În cadrul unei vizite recente pe șantier, s-au verificat progresele pe cele patru loturi ale autostrăzii, unde lucrările sunt în plină desfășurare. Pe Lotul 3 s-a finalizat organizarea de șantier, iar lucrările pregătitoare și decopertarea vegetală sunt deja în curs. De asemenea, au demarat procedurile de forare, armare și turnare a piloților pentru structuri.

Stadiul Lucrărilor pe Celelalte Loturi

Pe Loturile 1, 2 și 4, s-au finalizat drumurile tehnologice și continuă organizarea de șantier. Se anticipează ca toate cele patru loturi să intre integral în execuție în următoarele două luni, moment în care se vor finaliza avizele și autorizațiile necesare.

Importanța Proiectului

Autostrada Sibiu – Făgăraș face parte din inițiativa majoră de conectivitate rutieră la rețeaua europeană de transport TEN-T, având scopul de a îmbunătăți accesibilitatea între Sibiu și Făgăraș, dar și între regiunile Moldova și Transilvania. Proiectul este susținut financiar prin fonduri europene nerambursabile, prin Programul Transport 2021-2027.

Detalii Constuctive ale Autostrăzii

Autostrada va fi compusă din patru loturi principale:

  • Lotul 1: De la Boița (Autostrada Sibiu-Pitești) la Avrig-Mârșa (DJ 105G), cu o lungime de 14,2 km, include 24 de structuri și un nod rutier complex la Boița.
  • Lotul 2: Între Avrig-Mârșa (DJ 105G) și Arpașu de Jos (DN 1), având 19,9 km și 25 de structuri, dotat cu un nod rutier la Avrig-Mârșa.
  • Lotul 3: De la Arpașu de Jos la Sâmbăta de Sus, deja în execuție.
  • Lotul 4: De la Sâmbăta de Sus la Municipiul Făgăraș, se va extinde pe 16,2 km, având 26 de structuri și incluzând noduri rutiere la Sâmbăta, Ileni și Făgăraș.

O Conexiune Crucială

Autostrada va conecta Sibiu de Făgăraș și va fi parte a Autostrăzii Sibiu – Bacău, un proiect ce va contribui semnificativ la dezvoltarea infrastructurii rutiere din România, facilitând transportul între regiunile Moldova și Transilvania.

Publică un comentariu

Comentariu