Poziția oficială a companiei Kaufland România ca urmare a articolului FOTO – Furt din neatenție sau rea-intenție la Kaufland Mediaș?. Kaufland România aduce următoarele precizări:

Ne pare rău pentru experiența prin care a trecut clientul. În urma verificărilor în magazinul din Mediaș, vă informăm că a fost vorba de o eroare la introducerea manuală a gramajului produsului. Vă asigurăm că luăm toate măsurile pentru a evita astfel de cazuri, care nu reprezintă viziunea companiei. Pentru noi este foarte important ca toți clienții să plece mulțumiți de la cumpărături. De aceea, conform politicii noastre, restituim pe loc diferența de preț și invităm clientul la Biroul de Informații din magazin pentru a primi banii înapoi.

Luăm foarte în serios sugestiile sau sesizările clienților noștri și le stăm la dispoziție cu promptitudine la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.

 

 

Join the Conversation

1 Comentariu

  1. Nu am nevoie de nici o restituire. Și eu lucrez zilnic cu date și nu am cum să fac erori. Valorile sunt valori. Oamenii vor selecta mereu de unde vor face cumpărăturile în viitor.

Publică un comentariu

Comentariu